Dag 01 - Presentera mig själv

Hej hopp! :)

Det är jag som är den Charmiga, glada och hjärtliga Emma Pettersson.
21 höstar fyllda, och fyr-dubbelt ska det, åtminstonde, bli :D (Vilket nog inte kommer att bli så svårt, eftersom att jag skrattar heeela tiden).

Enligt mig, så finns det inget som är så härligt, som musik och dans. Så det är absolut inte omöjligt att stöta på mig på något dansgolv någonstans i Ängelholm - eller under ett danspass på Friskis & Svettis <3

Mina familj och mina vänner (pojkvän ingår i båda gengrerna, om det är någon som undrar) - är det som betyder mest för mig.

Mina favoritfärger är cerice-rosa och khaki-grönt.

Jag är skiträdd för spindlar och skräckfilmer - (speciellt sånadär psykologiska...uuuuuh)

Jag har ett extra intresse för mode och skönhet - och får utlopp för min kreativa sida genom att göra olika sminkningar, eller kanske stalja och/eller sy om något av mina egna plagg.


Sedan studenten 2008 har jag jobbat konstant - Nu har jag sökt in till Lärar högskolan i Göteborg och Umeå.
- Håll tummarna för mig :)

Detta är, i stora drag, Jag :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback