När mörkret smyger sig på

Nu känns det verkligen att hösten är på gång.
Det är svalare ute, och löven har börjat falla.

Jag tänker dock inte detta låta stoppa mig.
- Nej!

Nu har jag kommit på en väldans massa höstprojekt att ta mig an, bit för bit.
Det hela börjar ju med evighetsarbetet; Mitt rum.

Ni kommer få se förändringarna efterhand. Änsålänge är jag inte riktigt klar med det första jag har börjat med, så att säga.
Men så snart jag är det, så kommer bild och simpel förklarning.

För det andra, så kommer jag, som det ser ut i dagsläget, börja plugga i början på nästa år.
- Om nu allt går vägen.

Exakt vad jag kommer plugga, går jag närmare in på sedan när allt är klart.
För det är ju aldrig roligt med falska förhoppningar.

För det tredje; så kommer det såklart fortsätta i vanlig anda; med roliga möten med både vänner och de jag inte känner.
Dessutom blir det kanske ett och annat nytt klädesplagg.
Inte minst; En massa glädje, kärlek och het musik!

Sådär ja!
Nu vet ni vad ni har att se fram emot!

Lev väl!

 


Kommentarer
Postat av: Karl

serh gut image=)

2009-09-30 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback