Lördag -Det värsta som bara kunde ha inträffat.

Jag var på Ladie's Night med Martin Stenmark i helgen. Vad tror ni hände? - Jo! - Kamerabatteriet tog slut! Jag har alltså inte EN ENDA BILD från Ladie's night! (förutom de i huvudet). Jag kan säga som så att, det var den roligaste kvällen i mitt liv. Det var en grym atmosfär och massa tjejer som skrek av förtjusning (inkklusive jag själv). -Riktigt bra show! Så vid 21.02 - dvs. Två minuter in på showen, bestämde jag och mamma att det här, minsann, skulle bli en ny, årlig tradition. Jag längtar redan tills det är dags igen, nästa år! //Emma.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kamerabatteri är sådant man ska ha stenkoll på, eller hur?

2009-11-09 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback