Oh Söndag, Söndag - oh Söndag

Jaa. vad kan man säga om veckans gång?
-  Det har gått bra på körskolan, Har haft en gemytlig helg med Karl och familjen.
I Lördags så hängde jag med mamma på MC-träff... Och det var ju nice!
Så nu är det "vi" och "H-A"   =)

Livsfara ;)

Nu ser det dock ut att dra ihop sig till regn, faktiskt. Tråkigt nog. Och Karl åker snart tillbaka till Stockholm igen =(
Väldigt dystert.
Men imorgon börjar en ny vecka, Nya tag med Körskolan. Och sen till helgen så får vi väll se hur det blir.
Kanoners, mest troligt!

Hoppas att allt är bra med er.
Fast än att man aldrig hör av er, numera..(?)

XOXO
EmmaP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker vi får ta en fika snart gumman, va ju typ skitlängesen! connection, diggidiggidiiiigg ;P

Postat av: Emelie

Tycker vi får ta en fika snart gumman, va ju typ skitlängesen! connection, diggidiggidiiiigg ;p

2009-05-17 @ 19:28:18
URL: http://skrutti.blogspot.com
Postat av: Anonym

har hu hört av mig men du svara inte på mitt mess. :( Miss u puss

2009-05-17 @ 20:27:58
Postat av: Gabbi.

har hu hört av mig men du svara inte på mitt mess. :( Miss u puss

2009-05-17 @ 20:28:26
URL: http://bellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback