Underbar helg.

Jag kan knappt med ord beskriva hur bra jag och Karl har haft det i helgen.
Vi har verklligen varit med om allt möjligt. (Både på Gott och ont).
Men det viktigaste av allt är att vi i alla fall nu har fått vara tillsammans igen, vilket vi båda anser har gjort oss mycket tajtare.

Första dagen i Stockholm, vilket var i Fredags, så fick jag först klara mig själv ett tag.
Jag "lärde känna" city lite, och kollade in utbudet.
Efter sådär en 5 timmars yrande på stan, så begav jag mig tillbaka till centralen, där Karl mötte upp mig.
Sedan bar det av mot Kunsängen, och vårt lilla tillhåll på Drottning Victorias Örlogshem (Supermysigt, och helt perfekt för två trötta 20- åringar).
Senare samma dag, så bestämde vi oss för att gå ut och äta. Pizza Hut, blev det. Och så jäääää**la god Pizza det var.
Svårslaget!!

Lördags morgon; Börjar dagen med en stadig frukostbuffé.
Sen var vi ute och shoppade heeeela dagen.
Jag hade rätt så saftiga blåsor på fötterna, ska jag tala om. (Men det kändes lite dumt att gnälla, med tanke på att Karl varit ute på Baskerprov hela veckan innan... Känns som att man inte hade så mycket att komma med där, egentligen..)

Karl visade mig sitt logoment, och hovstallet.
Riktigt fint! Sjukt maffiga bygnader! Med tappad haka, stod jag och betraktade dessa gigantiska tegelverk.

På kvällen blev det hämtmat och Schlager. (Fruktansvärt att Jurryn för en gångs skull faktiskt hade rätt, men svenska folket så vansinnigt FEL!)

Söndagen var en riktig mysdag. Vi promenarade runt i hela stockholm, kändes det som. Vi satt och fikade, och bara mös hela dagen.

Tyvärr flög tiden ifrån oss, som den alltid lyckas göra när vi väl ses. Men det är ju i och för sig ett gott tecken på att vi faktiskt har riktigt roligt tillsammans! (Inte sant?!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback