Tack för det här året.

2009 har verkligen varit det mest händelserika året, någonsin. För min del, i alla fall. Jag har; Säsongsarbetat i Sälen. Upplevt Sveriges Största Afterski-live, flertal gånger. Lärt mig åka skidor. Lärt mig åka lift (Tro mig, det är en konst, det med). Firat Jul med Joe Labero och hans familj. Tagit mitt körkort. Jobbat på en femstjärnig restaurang. Gjort 100-tals skolkataloger. Fått många nya vänner. Sagt upp bekantskapen med andra. Varit i Stockholm för första gången i mitt liv. Varit på MC-träffar. Tältat i Minusgrader. Slingat håret blont (jag har alltid varit mörk, förut). Har börjat dansa, på riktigt. Kommit in på min utbildning. Gått på Meta Medicinsk Behandling. Blivit en mycket stark människa. Har bokat in en ny tid för min andra tatuering. Jag Skulle bara vilja säga Tack, till alla människor, som har funnits och ofunnits där för mig. Utan er, hade jag inte varit den jag är idag. Imorgon är det Nyårsafton, som kommer firas med mina absolut närmaste vänner. Så; Karl, Emelie, Tony, Gabbi, Benni, Steven och Linus. Tack för att ni är ni! Imorgon ska vi ha riktigt roligt! Massa varma kramar!!! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback