Avslappnad

I morse tog jag en regäl sovmorgon. Det var så skönt att bara känna känslan av att ha möjligheten till att få ligga kvar i sängen så länge jag själv ville. Dess värre drog jag kanske ut lite väl mycket på tiden, och fick inte frukost i mig förän vid 11.00 - tiden, vilket tog ut sin rätt i en ordentlig huvudvärk. -Vill dock meddela att jag nu är helt återställd, och har absolut ingen huvudvärk. Istället känner jag mig lugn, och vill sätta mig ner och mysa av brasan jag just tänt upp i kaminen och virka klart en beställning av en mössa, som jag fått nu under veckans lopp. Jag vill även poängtera i att jag för, inte mindre än fyra veckor sedan, aldrig skulle kunna ta mig ro till att överhuvudtaget unna mig en sovmorgon, längre än till klockan 07.00. Mina behandlingar på Hillesgården har fått mig att inse mitt egenvärde på riktigt. Dessa radikala förändringar, som har skett under relativt kort tid, har förändrat hela min syn på mig själv. Tack vare detta, även på omgivningen. Jag värdesätter mig själv och min omgivning helt annorlunda idag, till skillnad från 4 veckorsedan. Detta till det bättre. (Om ni är nyfikna på hur min omgivning upplever mig idag, till skillnad från fyra veckorsedan, så får ni helt enkelt ta kontakt med dem). Av det jag själv har fått höra från min omgivning, så är förändringarna stora - men också enbart till det bättre! Det ska vara underbart att leva, och det är det nu! =) Kan jag, så kan ni med! Vi hörs snart igen! Kramar. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback