Va' kasst-

Det har blivit riktigt glest på uppdateringar nu, mellan varven.
Jag har istället valt att fokusera på att komma i fas här hemma. - Vilket har gått bra.

Har nu fixat in mig på körskola, ska dit på min första Teorilektion idag.
Igår var jag på IKEA med Emelie och Tony, för att välja soffa till deras lägenhet (ja, jag väljer att kalla det för deras lägenhet, även fast Emelie inte kommer på där permanent...)
- Samtidigt passade jag på att göra en del inköp till mitt egna lilla krypin. Gardiner, hängare och en ny lampa blev det-
Så nu har jag lite färgklickar på mitt kära rum.

Veckans bästa är att Karl kommer hem.
På Torsdag (Valborgmässoafton), 19.05 landar flygplanet i Ängelholm.
Jag längar obeskrivligt mycket!

Just nu sitter jag med lite lätt huvudvärk, faktiskt. Det är kanske lufttrycket?
Jag ska i alla fall ta en skön dusch nu, och sen kanske lägga mig och läsa lite ute på balkongen.
Vi får väll se; Det är inte så skönt att läsa när huvudet värker.

Vi hörs av snart igen!
Ska försöka bli lite duktigare på att uppdatera om händelser o.s.v.

XOXO
EmmaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback