Sammanfattningsvis

Jaa.. då var man inne på sista refrängen nu, då.
Imorgon jobbar jag sista arbetspasset.
Ikväll är det sista hänget på Järpen...
Alla mina grejer är typ så gott som packade nu.

Usch, vad kluven jag är.

-Det blir ju knappast bättre av att sitta och lyssna på Kelly Clarkssons- Breakaway.

Det ska bli galet kul att få träffa alla där hemma, i alla fall.
Sen blir det gallaj hos Bengt- Ove på Torsdag. Detta ser jag ju fram emot, så klart.
Det kommer antagligen bli min första gång att lämna huset från det att jag kommer hem i övermorgon.
haha.

Imorgon fyller min älskade Karl 20 år.
Tiden går ju förbaskat snabbt, kan vi ju konstatera.
Dessutom, go vänner, är även exakt ett årsedan vi lämnade in Projektarbetet.
Inte att förglömma!

Men, som sagt, för att sammanfatta; Det har varit en underbar säsong med mycket snö, mycket kyla, men värme från nya vänner. (Som jag tänker kämpa för att behålla).
I sommar blir det återträff, huh? ; )

Så, vill jag säsonga igen, då?
SJÄLVKLART VILL JAG DET!!

Så från mig;
Hejdå fjället... "Mitt fjäll"... vi ses snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback