Yep. Halsfluss it is!

Fick idag utskrivet en dos Kåvepnin.
Så jag ska börja jobba på Måndag igen.
Lääängtar =)

Sen ska jag träffa Älskling i helgen.
Läääängtar jättemycket!!

Vill även skicka en liten lyckoälskling -eftersom att han ska provspela som DJ ikväll på Tres i Ängelholm =)
Ni som är intresserade, kan ju gå dit och lyssna på det lilla stjärnskottet- mellan 22- 01.

Själv ska jag bara ta det lugnt ikväll.
Har inte fått min nya dator än... tråkigt =/
Men jag håller skenet uppe! =)

Nu ska jag kolla tv,och lira the sims 2.

XOXO

//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Ska Karl också spela på tres? Det är väl viktor som ska göra det eller what, nu hänger jag inte med :S

Postat av: Erika

Shoohoo! Stackare. Ja! Håll dig förfan borta nu när du har halsfluss. det e ingenting jag vill ha!!

Har hållt på med dina jobb idag. Helt OK!

Och gissa vad jag fått av min mamma!

En egen muggtermos!!!! aaaaaah!!

2008-09-11 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback