Vitrocken

Ska till Doktorn om en liten stund.
Har inte sovit knappt inatt, igen..
har fått ännu mer ont i halsen.
Feber igen.
Och supersvullna mandlar med vita blåsor på.. =/
Sounds like halsfluss to med.

Men vi får väll se vad Farbor Doktorn har att säga om detta...
Har fått en tid kl. 11.30 idag.
Det var det tidigaste de hade.

Är det inte konstigt att man har j***igt ont flera timmar innan, men när den sista timmen börjar närma sig, så känns det så mycket bättre... Eller så är det för att jag r helt fullproppad med mammas naturmediciner, plus en massa Ipren?
Hmm,

Inatt har Älsklingen legat vid min sida hela natten, vilket uppskattas vääääldigt mycket från min sida.
Tycker dock desto mer synd om honom, som har fått ligga bredvid ett levandes element.
Ett alldeles för varmt element, dessutom.
Inte konstigt att jag älskar honom så mycket.

Jag kommer med rapport sen efter doktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback