Tycka synd om sig själv.

Jag är inne på min andra dag nu av Kåvepenin-kuren.
Den har hjälpt väldigt snabbt, ska jag säga.
Himlans bra att jag åkte till Farbror Doktorn redan igår.

Det värsta nu är bara att nu går man hemma, helt ensam, om dagarna och bara längtar efter att få träffa folk och vara social.
Det är väldigt enarverande att bara stryka omkring här hemma, och inte ha någonting att göra.
Jag menar.. vad ska man göra?
Kolla film?
-Näe.
Sitta vid datorn?
-Som om jag aldrig gör det annars?
Träffa en vän?
- Nej, för det kan jag inte göra förän först imorgon, då jag inte smittas längre.
Jag kan ju gissa att ingen är så speciellt sugen på halsfluss.?
-Am I right?

Sitter dock och funderar på vad jag ska ha för skojsigt tema på min födelsedagsfest nästa fredag.
Det är ju givet att det ska vara ett tema, så klart.

Vad tycker ni att det ska vara för tema på min födelsedagsfest den 19:e ?

Jag får väll sitta hyär och roa mig med några Youtube-klipp eller något, sålänge.
Ha det nice!

Over & Out!


Kommentarer
Postat av: Karl

Jultema Lätt asså;) men om du får jobbeti sälen är temat givet lr?:D puss

Postat av: Anonym

JAA!! Ett skidåkartema hade vart skoj...

2008-09-11 @ 16:46:03
Postat av: Gabbi

Toga. - grekiska gudar osv. : P

2008-09-11 @ 19:30:24
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Lajpe och Emmis

Svart & Vitt, hawaii eller Nått annat jag inte kommer på just nu!

2008-09-11 @ 19:35:07
URL: http://truefriends.blogg.se/
Postat av: Jungle

Då är det ingen idé jag klär ut mig, tänker inte köpa kläder som kommer användas EN gång :P

2008-09-11 @ 20:26:07
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback