Sitter och myser

Sitter just nu framför TVn och myser. Har duschat för en liten stund sedan. Ringde älsklingen direkt och bubblade av mig lite med mig glädje. Sen satte jag igång och fixade lite kvällsmat.
Det blir gröt och äggmackor. MUMS! =)

Ikväll ska jag bara softa. Jag är jättettrött i kroppen. Vet inte varför, riktigt. Men det är nog mest för att jag håller på att kämpa så hårt med jobb och så just nu.
Det tär på krafterna.
Men jag och Karl har i alla fall bestämt att jag ska ta det lite lugnare nu, och unna mig att slappna av. Det kommer jag tjäna på i längden.
Så från och med nu ska jag vara en mer avslappnad Emma.

På Lördag är det dags för den efterlängtade tjejkvällen, som jag har sett fram emot megalänge nu.
Askul ska det bli!! Yeaah!!
Jag måste in till stan någon dag i veckan, så jag kan hitta mig något grannt att ha på mig.

På fredag är det också utgång.
Det är alltså fullt ös hela helgen, minsann.
Mjaa.. funderar även på att ta ledigt på fredag, så man får sig en långhelg.
Ska försöka göra det, minsann.

Nähä.. nu är det dags för gröt...
Gotta go.


Men vi hörs!!!!

//EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback