Paniken fortsätter...

Jaha.. Kom då nyss hem från jobbet. Eller ja..jag har varit på en liten working-tour.
Dvs. jag har kollat om de behöver hjälp inne på ICA. Men nej.. det behövdes inte.
Har kollat inne på cafét. Nej... det behövdes ingen hjälp där heller..

Sen så har jag varit inne på Granngården, eftersom att Karl har i planerna att måla om sitt rum. Eftersom att jag tycker att sånt är ganska kul, så bestämde jag mig för att involvera mig själv.
Bussigt.
Så nu har jag varit och hämtat färgkartor och lite prisuppgifter (av vad mitt huvud får komma ihåg, så det är bara ungefäreliga värden).

Och nu, såhär på efterhand, funderar jag på vad jag ska hitta på för något...
Jag måste ju medge att jag är sjukt sugen på att göra någonting.
Åka någonstans, träna, kanske...
Mjaa...något ska jag väll kunna hitta på.

Japp.. jag får väll ta och återkomma sen...

Och Karl, om du läser detta, Jag saknar dig......mycketmycketmycket!


Kommentarer
Postat av: KArl

Vad kul , för jag saknar nämligen dig med ju=) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback