Ny arbetsvecka

En ny arbetsvecka har börjat... igen!
Det är inte klokt så snabbt tiden går.
Och jag tror ju då knappast att det kommer gå långsammare, allt eftersom...

Jag tror jag börjar förstå vad den äldre generationen menade med att "det var mycket bättre förr".

Men, som en mycket klok kvinna sa till mig i helgen, Det blir bara bättre och bättre - det har bara börjat...
-So, there is hope, after all.

Jag skulle kunna lägga upp massa bilder och sånt nu från helgen.
Men jag har inte så mycket ork till det just nu, om jag ska var ärlig.

Men här kommer helgens låt, i alla fall =)
Ta hand om er!
/EmmaP


Kommentarer
Postat av: en danssugen!

haha nej det håller fan inte! Börjar bli tråkigt att alltid sitta på krogen också:P Vi får dra till bhof och shaka snart!

Postat av: Ytterliggare en danssugen :P

Känner mig för gammal för Bhof helt ärligt, men jag hänger gärna på er bara för dansens skull :P

2008-09-23 @ 16:48:51
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback