Jaha.. dagens paus igen då, då..

Fredagen närmar sig med stormsteg.
Imorgon är det redan onsdag. Och min födelsedag är på intåg.
Det ska bli skönt att fylla 19 år.
Ta sig igenom det sista av tonåren, och börja på det riktiga sen.
Det kanske man kan gör ändå, men rent mentalt, så känns det mer vuxet att komma ur tonåren.

Men än är det mer än ett år kvar...

Förra året vid den här tiden, så fick jag reda på av mamma att vi skulle till Thailand, bara hon och jag.
Det var ett underbar besked, och jag hade inte blivit ledsen om det kom något liknande igen någongång.
Men visst, drömma kan man =)

Efter jobbet så ska jag rusa hem och göra mig i ordning för väla. Tänkte åka dit med Karl och se vad höstmodet har att erbjuda i år.
Vi får väll se.
Jag är inte mycket för mode, egentligen. Att kombinera och göra kläderna till något alldeles eget, är mer min melodi.
Jag undrar vad man skulle kunna sätta mig i för stilgenre?
- Det skulle nog bli en vild blandning mellan rock, bohem och street.
Men även lite cassual from time to time.

Nu har dessutom, även jag, kommit fram till hur fredagens outfit ska se ut.
Men det får ni se då.
Tror att det kommer bli riktigt bra, om det vill sig väl = ).


Nähä, nu måste jag nog fortsätta med mitt... slutar snart.
Sista timmen drar igång, och jag vill gärna hinna klart med Erikas arbeten =P
hehe. That's right!
Och Erika; Se till att komma tillbaka snart, så vi kan ha choklad-pauser.-
Ingen Erika, Ingen Choklad.

have it!
own it!

//EmmaP




Kommentarer
Postat av: louise

aaaaaawe, det är så synd att du jobbar lillan! ;)

Postat av: Jungle

Gött lillan, jag komponerar också ihop mitt eget :P

2008-09-17 @ 00:01:31
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha. värst vad alla kallar dig lillan.. ?

Va snäll du e som gör mina jobb. Men inte Håkans väl? Dom ligger väl i en stooor hög när jag e tillbaka sen. Jag har en jävla infektion bakom näsan :P Äter rinexin.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2008-09-17 @ 12:25:04
URL: http://fridaerikawallin.blogg.se/detriktiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback