Godmorgon!

Ligger och myser på soffan, samtidigt som jag kollar Åsa-Nisse och bloggar.
Det kan ju knappast blir bättre.
Samtidigt som faktumet att det faktiskt är fredag, gör sig påmint.
Saken är den att, idag är jag inne på min tredje dag av penicillinkuren, vilket innebär att jag längre inte smittas.
Med andra ord..

Jag kan träffa folk, utan att de blir de minsta sjuka. (Åtminstonde inte på grund av mig).

Förnuftig som man är, så har jag beslutat att den här helgen ska bli mycket lugn.
Men mycket lugn, så menas det med att den kommer att spenderas inomhus, med lugna aktiviteter, så som tv-tittande, dator-sittande, och diverse ting.
Alltså, inte dra ut och röja på stan eller på någon pub. (vad vuxen jag känner mig nu helt plötsligt *höhö*)

Förmiddagen ser ut på följande vis;
Jag ska ta mig en skön, varm dusch. Sen ska jag ta på mig fräsha kläder och sådär.
Man har ju inte levt i annat än mys-byxorna hela veckan, så man kan ju behöva sig ett lyft, alltså...

Det finns inget bättre än att känna sig fräsch, efter en vecka, spenderad vilandes på en soffa. Det är ett gitande att vara sjuk, men det känns aldrig så bra att vara frisk/tillfrisknande som efter det att man har varit regält sjuk.

Sen är det tillbaka till jobbet på Måndag igen, vilket jag längtar efter. Saknar mina små working-pals på min sida bordet =P.
Go team,  Go!

Nu ska jag påbörja operation-let's-get-fresh

Checking out.

Ps. Tack så hjärtligt för alla fina TEMA-tips =)
Dessa är nu under bearbetning, för att se vilket som är bäst lämpat!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jungle

Jag ber om ursäkt, men var snäll och formatera om detta inlägget, jag orkade inte läsa det, mindre text räcker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback