Att ta initiativ.

Helt utpumpad.


Just nu står man inför en sådan period i livet, där det handlar mycket om att fatta beslut.
Det gör man visserligen alldagligen, mer eller mindre.

Men jag snackar inte om såna där små beslut som att; Välja vad man ska ha för bröd på morgonen, eller vilket shampoo man ska köpa.
Jag menar The Big Stuff.
Sådant som innebär stora ting för livets resa. Sådant som avgör ens egna välbefinnande. osv.

Att ta stora beslut kan göra ont i början men sedan leda till, vilket det oftast gör, något mycket bättre.
Det kan jag intyga! <3

Karl - Jag Älskar Dig!
Nu är det officielt!

Idag har jag skicka in jobbansökan till Tott Hotel, Åre. Receptionisttänsten.
Det verkar vara riktigt fint där.

Det hade varit skönt att få komma hemifrån ett tag, och lära känna både lite nya människor, men inte minst en annorlunda atmosfär, mot vad man är van vid.

Nackdelen är att man kommer långt ifrån familj, vänner och Pojkvän.
Fast egentligen inte pojkvän. Egentligen kommer jag närmre honom, eftersom att han är i Stockholm, från och med i November.

Samtidigt, så är det bara ett säsongsarbete, vilket innebär att jag är åter i Grevie i April igen, (Förutsatt att jag får något jobb norrut.)



Jag säger, som jag brukar säga; Det som är meningen, sker.



//EmmaP signar ut - slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback