Mycket att se fram emot..

Imorgon är jag ledig från jobbet.
Jag och Älskling ska åka in till city (Helsingborg/Helsingör) och mysa. Shoppa lite och sånt.
Sen blir det utgång på kvällen.

Jag är väldans sugen på att gå ut, faktiskt. =)
Var ett tagsedan, ändå... känns det som, i alla fall.

Dessutom känns det välbehövligt med en skön kväll ute, efter veckans frustrerande besked från sälen och åre.
Men visst.. det är väll som mamma alltid säger; Det finns en mening med allt.
Men, som jag tidigare har nämt, så väntar jag -  eller rättare sagt - letar jag efter min "sjtärna".
Och jag vet att jag kommer hitta den,. Eller så kommer den hitta mig.. man vet ju aldrig.
Det är väll det som är det "fina" med livet, egentligen..

Att man aldrig riktigt vet...

Ikväll kom Karl hit. Vi gjorde piroger till hela familjen. Shit, vad det tog tid, Men det uppskattades väldigt.
Inte minst av oss, då vi avsatt mellan 1-2 timmars jobb, för att göra dessa utsökta hög-kvalitativa piroger.
Mums!

Huu... nu börjar jag bli lite pumsig, minsann.
Ska nog försöka dra med Karl till sängen nu, så vi kan sova, och ladda inför morgondagen.
It's gonna be great!

Vi hörs!

Checking out--

//EmmaP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback