hemma..

Jaha. Då var man liggandes igen.. <Trist, men sant.

Tänkte passa på att sammanfatta den gångna veckan lite (förra veckan)

Var och klippte mig. För de som inte vet, så klipper jag mig på Prana i Båstad, som då ligger bredvid Madison's lokal-
Vart vill jag komma med det här, då?
-Jo.. jag tänkte på den skrämmande kontrasten från i somras.

Madisons på Tennisveckan... sjukt! Kontrast!!


såhär blev håret, by the way...


För övrigt så pallar jag inte skriva mer nu... vill fortsätta kolla TV.
Som tur är kommer min älskling sen och tar hand om mig =)

men vi hörs om helgen...

have it!!!
//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Josefin

Blev inte direkt nån bra sammanfattning kanske? Såvida du inte ägnade hela veckan åt att klippa dig? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback