Fredag, med reservation för ändring.

God morgon/ God middag!

Nu har jag varit hemma från jobbet sedan i onsdags. Det är inte jättekul, kan jag säga. Tycker faktiskt väldigt mycket om mitt jobb. Svenska klasskort är ett bra företag.
Men nog om det. Nu är det fredag. Jag hade egentligen velat gå ut ikväll och leva lajbans på stan och Bahnhof. Eftersom att jag är sjuuuukt danssugen.
Men eftersom att jag inte ens varit kapabel att gå till jobbet nu på tre dagar, viket är ganska extremt..för att jag har verkligen det lugnaste jobbet ni kan tänka er, så passar det verkligen inte sig att gå ut och festa i helgen.
Vilket är synd..
Emelies Tony fyller år idag,och ska ha fest i Östra Karup. Inbjudan har jag. Men inte kapaciteten. Gaah. Vadå frustrerande. (?!?!)



Jag säger bara en sak; Nästa helg ska det festas REGÄLT.
Gabbi fyller år, Steven kommer hem, och Karl måste avtackas. (eller hur man nu ska uttrycka det).
Vi vill i alla fall att Karl ska minnas Bjärehalvön som den bästa platsen på jorden. (eller ja.. top 10, i alla fall).
Och samma gäller både Steven och Gabbi.
Jaddå.. Nästa helg ska det verkligen festas!

Jaha... och vad händer då i eftermiddag/ikväll istället, då?
- Pappa har köpt ett Nintendo Wii.. behöver jag säga mer?
Han har köpt Mario Cart... rattar... 4 vanliga kontroller, så många kan spela.. ja.. det är helt fantastiskt.
Tror att jag ska flytta hem till honom =P
haha.

Innan jag åker till Stan, så ska jag i alla fall göra en riktig uppfräschning.
Det finns inget skönare än att göra sig riktigt fräsch, när man har varit sjuk.
Jao.. that's pretty much it, basicly.

Vad ska ni göra i helgen?
Vilka är på att festa nästa fredag?

Own it!

//EmmaP



Kommentarer
Postat av: Jungle

I'm always down babe ;)

Postat av: Filippas Corner

Fest nästa helg låter myyycket bra! :D

2008-10-17 @ 15:17:04
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback