Sånt ja

Nu har jag kommit hem från Väla, ätit kvällsmat och allt, så nu börjar huvudvärken släppa, som smög sig på för ett par timmar sedan.
Skönt!

Det gick bra på välda idag.
Fick köpt en riktigt snygg skidjacka; En röd softshell jacka från Everest. Mycket bra.
Ändå ett steg på vägen till det som ska bli min första skidutrustning. =)

Jag var på riktigt bushumör idag innan väla. Det var nog bara för att jag gick upp så tidigt.
Det är bra. En lördag och allt. Härligt.

Dagens looK!




Efter väla så frös jag och hade ont i huvudet, men kände mig ändå glad över mitt nya inköp. Har dock inte tagit någon bra Jack-bild.
Men jag kände mig ändå In-The-Mood för snö.
Så jag har suttit hemma nu och haft det mysigt inomhus i denna härliga utstyrsel.


Nähä.. nu ska jag hjälpa mamma göra smörgåstårta och Daimtårta till Oscars  kalas imorgon.
Sen så ska vi spela sällskapsspel
- Med andra ord blev det inget festande för mig ikväll..

Men jag hade verkligen ingen lust... Ibland blir det så. Brukar annars inte avböja mig såhär i sista sekunden. Men idag gjorde jag det, för en gångs skull.
Behöver egentid, känner jag. Det är skönt!

Ta hand om en nu, så hörs vi antagligen imorgon igen.! =)

Kraaaam.

//EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback