Sammanfattningsvis

Idag kom Gabbi ner till mig, Hon kom med det trevliga initiavtivet att sticka till väla.
Så jag tänkte, "Jaa... varför inte?"

Vi strök omrking hela eftermiddagen och kollade efter bland annat vinterkängor till mig, som jag kan ha att klafsa rundor uppe i Sälen med.
Jag har gått i flera veckor och letat, och tror ni inte att Gabbi hittar ett par efter bara några minuters vistelse inne på Intersport?
Jojjomen. - Ett par goa Puma kängor i läder och en grymt bra gummisula för tuffa terränger.
Är jag redo för Sälen nu, eller vad?

Sen testade vi några fräcka googles. Jag hittade ett par riktigt feta; Mörkblå från Carerra. Mjaa... vi får väll se ;)

Nu funderar jag starkt på att dra ut och gå en runda. Men det är så mörkt ute, så man vill knappt. Den bästa promenad tiden på dygnet är egentligen någon gång mellan 15.30 och 16.30. Då är det varken ljust eller mörkt.
Det gillar jag!

Nu ska jag gosa ner mig i mina allra mysigaste kläder. Sen ska jag sätta igång en film, tror jag.
Jag vet att det låter som att jag är väldigt försoffad just nu. Det är jag kanske lite också. Men det är ju bara för att jag vilar ut mig ordentligt nu innan min säsong i Tandådalen.
Jag ska verkligen ge järnet där uppe! =)

So long!
XOXO

EmmaP

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag sa ju att du snart skulle hitta skor!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback