Phu!

Nu har jag, ordagrant, städat hela dagen!
Jag är helt slut.
Jag har diskat, gjort det skinade rent i köket, dammsugat, tvättat (sorterat ren tvätt, tömt maskin, hängt upp nytvättad tvätt, fyllt på ny maskin), bäddat rent i allas sängar, o.s.v.

Jag känner mig mycket nöjd. Men det har ju, som sagt, tagit precis hela dagen. Så jag är ganska trött nu, faktiskt.
Tur att det finns musik, så att man blir lite mer taggad, så att säga.

Upcoming den här veckan är bland annat Tjejkvällen hos Emelie på Fredag.
Både jag, Lollo och Hellan ska dit. Ska bli skoj som tusan.
Först är det förfest hos Emelie för baaara oss tjejer, sen är det utgång i Ängelholm.
Jag känner på mig att det kommer bli en farlig kväll.. Förfesten börjar redan kl. 19.... och bussen in till stan tar vi ju vid 23..
Så det kommer nog bli ganska skarpt, tror jag.
Äsch.. får väll sansa mig lite, då ;)

Annat kul som händer är ju att Karl (massa hjärtan) kommer hem på Fredags natt. Vilket ebtyder att jag, direkt efter en galen utekväll med brudarna, ska gå hem och krypa ner i hans famn. (Vadå mysigt? <3 )

På Lördag vet jag inte riktigt vad som är på gång. Får väll se vad min Military-boy säger.

På Söndag däremot, så ska jag träffa Karls ena havla av släkten för första gången. Jag är nervös, misann.
Man vill ju göra ett gott intryck. Men det är ju bara att slå på charmen och vara sig själv. Så ska det nog gå bra.

Nähä.. Nu känner jag mig helt utpumpad. Kom på att jag inte käkat mer än frukost idag. Nu måste jag skärpa mig med kosten, om jag ska lyckas hålla mig i gott trim inför sälen.

Over & Out.
//EmmaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback