Känner ni igen känslan?

Nu när man går hemma i väntans tider, så får man ju automatiskt en hel del tid att fundera.
Dagens funderingar har kretsat en hel del kring dagens läge.
Var är jag nu? Vilka har jag i mitt liv? Vem kan man räkna med? Vem kan man inte räkna med? o.s.v.

Det är ju inte så att jag har kommit fram till något konkret svar eller så, men på något sätt så vimlar ändå, bland annat, de ovanstående frågorna runt i mitt huvud och gör sig ständigt påminda. Varför?

Nåja. Det är inte så att jag går och deppar ner mig totalt i detta nu. Samtidigt vill jag inte ljuga genom att säga att det inte känns någonting alls heller.
Men ändå; Är det inte intressant hur saker och ting kan ändra sig, bara på några månader?
Mycket intressant!

Nä, nu ska jag sluta reflektera mer över det här. Nu har jag i alla fall fått det nedskrivet. Det är underbart, hur bra det funkar att tömma huvudet, genom att bara skriva ner några rader.

Idag har jag för övrigt kollat på Gossip Girl hela dagen, i princip.
Har kollat på de första fem avsnitten i säsong två. Så nu känns det som att jag har tagit igen det jag har missat på TV, i alla fall.  But, More to come...



Nu ska jag ta tag i annat att göra.
Ha en fortsatt trevlig afton.

XOXO

EmmaP


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mig kan du räkna med! = ) <3 Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback