Helgen är snart över, tyvärr =(

Jag har haft den mest fantastiska helgen på länge.
Det talar för sig själv, så jag tänker inte vidareutveckla det. Allt jag kan säga är att jag vet verkligen vad jag vill nu...

Imorgon är det Måndag igen. Jag är ju numera, som det heter, "arbetslös". Men jag vet inte om det räknas som arbetslös egentligen.
Eftersom att jag egentligen bara går och väntar på mitt nästa jobb. Hmm... Nej... Vi kallar det för semester istället. =)

Vad har ni gjort i helgen, då?

Dess värre, så hinner jag inte uppdatera mer nu.
- Later!


Bjuder på en gammal goding här också, som är riktigt sköna tt lyssna på såhär i Höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: Josefin

EMMA! Jag ska på möte om au-pair på onsdag! SJUKT! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback