Gattarstigen 8

Japp. Mycket riktigt. Det är min nya adress.
Nu känns det verkligen officiellt.
- Den 14 December lämnar jag Skåne, för mitt livs största äventyr (Hitintills). Det är så det känns, i alla fall.

Jag är egentligen helt mållös nu. Allt depp från igår är som bortblåst.
Det här kommer bli kanon!

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket. Har ätit min frukost. Gjort mina dagliga rutiner (Dvs, städat). Fast jag har inte hunnit med tvätten ännu.
Det får jag väll ta nu, kanske...
Okej, Sjukt orelevant. But anyway.

Fick i alla fall reda på att Ahlgren ska åka samma buss som mig upp till sälen. Gott med trevligt sällskap. =)

Så kortfattat kan man säga att jag, förutom går och saknar Karl och mina kompisar hela dagarna, tänker på Sälen ganska så konstant.
Men det är väll bra. Vänja sig vid tanken och sådär.


Eftersom att jag mer eller mindre har hand om hushållet nu för tiden, så ska jag ge mig på tvätten nu.
Det är ju förstås bra med aktivering, så man inte försoffar sig helt här hemma.

Så....Have it! Own it! 

//EmmaP


Kommentarer
Postat av: Diskar'n

Ha det sjukt kul! Själv bodde jag där i 4 säsonger!

2011-01-17 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback