2 November 2008

Då får jag ju säga, GRATTIS TILL LILLEBROR OSCAR, som fyller 15 år idag.
Jag överlämnade moppenyckeln idag. Det kändes bra, minsann. hehe.

Gårkvällen blev lugn, till en början..
Jag och resten av familjen hade Thriller-maraton, eftersom att det var det enda som, temaenligt, gick på TV igår.
Det är nice med Thrillers. Jag gillar det ändå, får jag säga. Det är mer skräck och rysare, som jag har lite mer problem med.
Men Thrillers är nice =)

Ja... jag kollade ju då, som sagt, på TV - eftersom att jag inte pallade med annat igår.
Och, som vanligt, så somnade jag - vilket jag i princip alltid gör när jag kollar på film. Det slår nästan aldrig fel, faktiskt.

Rätt vad det är, så vaknar jag till av att det tisslar och tasslar..
Ja, då står tre killar och kollar på mig.
Mattsen, WL och Lindström.
"Men, vafaaan Emma. Det är Lördag kväll runt 22, och Du ligger och sover framför tv-n. Detta tolleraras Ej!!"

Så jag for ju upp illa kvickt från min liggandes position från Soffan. Shiet, alltså.
Sen tvingade de på mig lite finare kläder, och lite sminkt. Sen drog vi till Madison.
-Sjukt va?

Det var i alla fall rätt skönt att träffa dem lite. Det var riktigt längesen jag snackade/umgicks med dem.
Riktigt nice.
Vi hängde på Madison i 1½ timme. Dansade lite.. sen stack vi hem.
Det kändes ganska lagom, faktiskt.
Visserligen var det megasegt ¨på Madison. Tjaa, jag vet inte vad det kan bero på. Men det är inte så kul när man blir helt ihopklämd i en mimiliten lokal, där det spelas PÅ TOK FÖR HÖG musik, och desstom så är det gammal sleden musik från 2007, eller möjligtvis vintern 2008.
DET är segt.!

När man då vill önska en låt, så tittar DJn på en och bara skrynklar på näsan i en menande min "Öh, du.. Den musiken hör inte hemma här.."

Nähäpp.. Så var det med det!

Idag fyller ju då, som tidigare nämnt, Oscar 15 år. Det vill säga att släkten kommer hit senare idag, runt 15-snåret, och ska fira honom. Så då blir det Mammas Bästaste Smörgåstårta. (Den är verkligen den godaste jag vet.).
Sen blir det dessutom lite Daim-tårta och Cheesecake.

Någon som känner igen de där två sistnämda godingarna?  ;)
Yammii!


Nähä.. Nu ska jag gå och ta mig en härlig Söndags-dusch, och fräscha till mig lite, så inte släkten får sig en chock när de ser mig.
Jag hade ju trots allt en kämpig dag igår - och det syns, ska jag säga er. Tänker inte visa!

¨So, that's all for now.

-Mariows!

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åhh de tårtorna alltså!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback