What happens in school, stays in school...

Jaa. nu undrar ni så klart vad jag menar med det..;)

Ingenting!

Bara känner för att vara allmänt störig ;)
Idag tömde jag mitt fack och mitt skåp på Åsbo. So now there's nothing left.
Fick VG i både Bild och Form.  Can't complain.  Det var vad jag klarade av. Men men.
Så är det.

Längtar inte tills imorgon, direkt. Det innebär bara en massa jobbiga redovisningar. Men efteråt, dååå ;)
ååh, så gott det ska bli att ha det gjort och avklarat!

Imorgon är det nedräkning på Madison.. ska jag dit? - Nää, tror inte det.

På fredag, däremot. Då ska det tas in till Morris. Studentnedräkning. yeaaah.

17 dagar kvar nu.

Peace out.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Du är rätt kär i Morris va? :P
Vad säger du om att ta en glass vid säg 16.00 idag eller imorgon? Så ska du få se på kram ;)

Postat av: Robin

Då kör vi på det kära du, jag måste dock gå 17:50 för jag ska träna :)

PUSS!!!

2008-05-27 @ 18:45:57
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback