Mr. Handsome

Det är Robin Jungles nya namn, numera!
Daamn, vad stilig han var igår ;) Tjuuusigt, mannen!

Igår var för övrigt en riktigt bra dag, tack vare Robin, tack vare Madde, tack vare Apelrydarna och GM - Men mest av allt - tack vare Lollo! <3

Vi kollade först på alla tjusiga klänningar, och de stiliga pojkarna nere i Båstad. Sen stack vi till statoil, köpte oss en skagen- baguette.
Därefter tog vi bussen till Ängelholm.
Promenixade lite - sen tog vi en kall cider på Tres. Sedan en mumsig 4:a på Morris.
Det var nice!
Riktigt nice!

Nu har man ju då tagit sig upp! Häääärligt. Har precis pumpat mina 400 situps, som jag numera har som rutin att göra vare moron innan frukost ;) *Goodie goodie, Girl!*

Nähä.. nu ska jag käka lite frukelifrukost! (eeeh.-..va?)

Puss på er!
//Emma..


PS. VIKTIGT MEDDELANDE TILL PONTUS (POMPA): Jag vill ha flaskan med renat! Jag ska be Robin om ditt mobilnummer!!" ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Just det, jag vill också ha min flaska ffs! ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback