... "Jag dansar aldrig nykter.."

Okej. Nu måste jag ta mig i kragen här, alltså.
Jag kom hem vid 3 tiden i natt/ morse.

Jag gick hem....
- Nej jag bara skoja. Jag fick skjuts av Tobias "Tops och Tobak" Johansson.
Very kind! =)

Jag och Lollo åkte fan bagagelucka.. det får vi göra om =P hah.

Om jag ska vara riiiiktigt ärlig, så är jag äckligt trött nu egentligen. Men jag kan verkligen inte sova mer nu.
Min mat- och sovklocka har ringt. Och den slutar inte ringa förän jag går upp och tar mig lite frukost.

Jag undrar hur det ska gå...  Jag har haft något fiffelns för mig den här veckan, nämligen....- Jag har inte ätit mer än ABSOLUT MAX 2 mål mat om dagen. Och då inkluderar det alla "mellanmål".

"Ajdå, inte så hälsosamt..?" Tänker och tycker ni. Men sanningen är att Balen 2008 börjar närma sig.
Studenten 2008 börjar närma sig, och inte minst PLAYA DEL 2008 börjar redan idag!!
(Med vissa undantag, för jag kommer inte röra något typ av fordon förän jag känner mig redo att göra det. Det vill säga att jag kan inte ta mig till Playan, unless I don't walk.  Och vi har en utomordentlig balkong på ca. 25 kvadratmeter, som är helt wonderfull att ligga och steka på! )

Ikväll ska jag in till Josse på filmkväll och träffa de nya Höganäs- karaktärerna.
Jag har valt att kalla dem "karaktärerna", då jag hänvisar till någonting positivt. Mycket positivt, till och med!
Det är väldigt härliga människor, som jag vill lära känna mer.
Därav blir ju en filmkväll alldeles ypperlig.

Sedan har jag ett litet önskemål för framtiden:
- Jag vill utveckla idén om att fortsätta öva på vårt "band": Seriously, Jigga kan komma hur långt som helst... I guitarr Hero - världen. Och det är ingenting man borde kasta i sjön  *blink*

Yes yes..

That was pretty much it!
Hope you really enjoy your morning "to the max" (tror det finns en låt med 666 som går så, men jag är någens inte redit säker.)

Pusspuss.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Håller med utvecklingen måsta fortsätta.! :P

2008-05-10 @ 10:11:53
Postat av: Louise

Inte jag heller :D Det var fan den sjukaste/roligaste kvällen EVER!! PUSSAAAAAAR!

2008-05-10 @ 15:09:36
Postat av: Louise

Inte jag heller! :D Det var fan den sjukaste/roligaste kvällen EVER!! PUSSAAAR

Postat av: Robin

Kan bara hålla med, det var möcket trevligt ;)

Puss på dig

2008-05-10 @ 18:11:00
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback