Grattis Mamma Petson!

Idag fyller min älskade mamma år!
jag tänker inte berätta hur mycket/lite - eftersom att det är en alldeles för stor åldersfixering i det här landet!

Igår var jag ute med Lollan... fram tills vi faktiskt kom ut - För sen försvann hon någens.
Men men.. så kan det gå.. jag är inte mycket bättre själv ;)

Jag hängde på Morris HELA kvällen. Det var student- nedräkning. Det var nog Hawaii- Tema. För jag har en hel hög med Hawaii- blommor med mig hem idag =P hah.
Niiice =D
Så nu ska jag bara fixa ett gäng Bast- kjolar. Sen så har vi en ny strandlook!! (Hänvisar till Stekartrion - Jag, Robin och Lollo).

Det har varit en nice dag.
Jag och Karl har legat ute i solen ett bra tag idag. Och det har ju satt sina spår..*harkel*
Trodde att jag var brun innan.. men halleo ja...
Nåååja. Imorgon ska jag steka ännu mer.  =)
Det ska bli SJUKT varmt imorgon, har jag hört.
Och tar jag mig hem till Grevie i rättan tid, så kanske stekargänget borde ha lite återträff.

Sen skulle väll Robin ha en viss fotbollsmatch imorgon kl.19.00??

Ska nog gå på bio ikväll.  Kolla Indiana Jones med Oscar (lillebroren)
Mysepyse =)

Havce a good evening.
Förresten.. Ring mig, om ni är i stan och festar ikväll, brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback