Fucking jävla mög--- Men va tusan--- livet går vidare..

Fick nyss reda på betyget för mitt projektarbete...
VG...

Blläääää. jag som verkligen trodde på ett MVG..

vad barnslig jag känner mig, sitter här och klagar..Men men..
Det är klart att man strävar efter så bra betg som möjligt. Plus att när man har lagt ner så mycket tid, så hoppas man ju att man har gjort ett bra jobb.
Men ack, nej. Så bidde det inte =/
Eler jo.. Klart att jag har gjort ett bra jobb-. jag är sjukt nöjd själv.  Sjävklart hade det varit desto roligare med ett MVG i slutbetygspapprerna.

Ajja.. får väll bara tugga och svälja.  Gilla läget.  Trivas i tillvaron.

Behöver en kraaaam='(

//Emma

Kommentarer
Postat av: Yngve

Om damen vill så kan hon erhålla en kram från mig.

2008-05-20 @ 13:56:53
Postat av: Gabbi

BAMSE KRAAAM.!!!!!

Postat av: Robin

Jag vill vara din kk (kramkompis)
Du kan ju komma och kolla när jag spelar boll så får du en kram i halvtid eller ngt :P

2008-05-20 @ 16:00:38
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback