Dagen efter.

God Morgon! =)

Balen var helt underbar. Det känns helt overkligt att man faktiskt har varit på den.
Det var en underbar kväll fylld med dans, goda vänner, nya vänner och grymt bra musik - åtminstonde fram mot småtimmarna ;)

Jag blev mycket nöjd med min outfit igår, har dock ingen bild att lägga upp här och nu, men det får komma senare..
Gårdagens tema, för min egen del, var rock. =) *Miiiaaaauuu*

När jag kom hem inatt/ Imorse var jag sjuuuukt hungrig. Upptäckte, till min lycka, att mamma hade lämnat en bit pizza i kylen. Yeeeaaaah. - Så jag tog den yttepyttelilla biten pizza där var var, Bredde mig två fabiulösa mackor, fyllde ett glad med mjölk och satte mig i sängen och hade lite natta- fika. Hah. Kändes lite skumt att sitta där alldeles själv, men det var gott. Det gör en gott med mat mitt i natten när man har festat - för då slipper man bakfyllan.

Jag sitter just nu och funderar över vad jag ska hitta på för något idag.
Det är ju såhär att jag nu i veckan hittade en RIKTIGT grann klänning inne på JC. Det var den typen av klänning som jag har letat efter hur länge som helst. 
Ni vet ju hur det är när ser något i t.ex. en tidning. Och man bara "ååååh, vad snyggt - en sådan måste jag ha!"
Så letar man half-way-roud-the-word för att hitta just det man checkat in i tidningen..
Man letar och man letar, och man letar... Men nej - Hittar ingen sådan sak som man spanat in!.
Så bestämmer man sig för att strunta i hela grejen och bara beslutar att livet måste gå vidare.
TROR NI INTE ATT DET DYKER UPP MITT FRAMFÖR ÖGONEN PÅ EN?!

Goooosh.. Vad glad jag bidde.
Men så provade jag ju aldrig klänningen. Så det skulle jag kunna åka in till stan och göra idag :)
Prova klänningen, och eventuellt köpa den. För det hade varit nice..  En liten studentpresent till mig själv =D

Nää.. Nu ska jag nog göra mig redo, tror jag. =)

Have a nice day!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Hehe, kul att ni hade kul :D Vad ska du göra dig redo för förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback