The Måndag.

Idag sitter jag här hemma, men imorgon vid den här tiden blir jag gaddad med en nål!
Imorgon ska jag, Emma Petson, tatuera mig. Holy macrill!

För att lugna mina nerver kom Josse på den alldeles utmärkta idén; Nämligen att följa med henne på vattenjympa!
Vatten har, som många av er kanske redan vet, en mycket lugnande effekt. Plus att man kanske kan basta lite efteråt. Japp. Det kan ju knappast bli en bättre måndags- kväll. =)

Imorgon sker följande:

14.24 tar jag bussen in till Ängelholm, möter upp Emelie, som ska vara mitt moraliska stöd under den tid jag tatueras.
Innan dess vill jag helst ha hunnit HELT klart med presentationshäftet till mitt projektarbete!
kl.16.00 Ska jag tatuera mig.
Förväntas vara klar runt 18.00 -tiden. (Det är bra med marginal) =)

kl.20.00 ska jag, Emelie och Lollo mumsa choklapudding och kolla Gossip Girl, samt I Huvudet På Gynning.

Vad kan an säga - morgondagen kommer bli helt kanon! (Imorgon har jag alltså en s.k. PA-dag. Då man har rätt till att ägna sig åt sitt projektarbete - PA- dag har jag även i övermorgon, Onsdag)

Japp.

Så jag har två PA- dagar på rad. Goodie =)

På Onsdag ska jag åka till väla och jaga fatt i ramar. Det visade sig att IKEA inte hade just precis de ramarna som jag var ute efter. Så jag får helt enkelt ta och kolla Clas Ohlsson och Bolagret.

Jepp jepp.. men det löser sig nog =)

Nu ska jag ringa någon =)

Ha en fortsatt trevlig dag, så återkommer jag imorgon, när jag är skitglad över min nya tatuering =D

Puss.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback