bara för att slippa tänka på pluggandet ett litet tag...

1. Hur mår du idag? 
Bra vibrationer - Kicki Danielsson

2. Kommer du komma långt i livet?
Das Kleine Krokodiel - Schnappi

3. Hur ser dina vänner dig?
Monstersound - Dj Balloon

4. Kommer du gifta dig?
This Years Love - White Laddder

5. Vad är ditt livs themesong? 
Temptation - Arash

6. Vad är ditt livshistoria?
Meet Me Here - Eric Gadd

7. Hur är skolan för dig?
Ah la la la long - Bob Marley

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Arne - Dj Maiky  (WHOT?!)

9. Hur kommer imorgon vara?
Switch - Will Smith

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Little Red Riding Hood - ?

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Endless Summer - Siria  (Det skulle kunna vara mina HM- kläder som kommer)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Stairways To Heaven -

13. Hur är det med ditt liv?
Mr. Lonley - Akon

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
La Tortoura - Shakira

15. Hur ser världen på dig?
Stop Loving You - Toto

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Dance Like This - Whuclef Jean

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Wellcome to Rainbow - Basshunter

18. Har du en djup och mörk hemlighet? 
I'll be ready - Sunblock

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
I Cant Tell You Why - Eagles

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Blame It On The Boogie - Jay Kid

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Alone - Anders Johansson

22. Vilken låt beskriver den du är atttraherad utav?
Be Original - FEDO

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Train Song - Tom Waits

24. Vad är några tips till mig?
Om Du Rör Mig Dör Jag - Martin Stenmark

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Check On It - Beyoncé

26. Vad är min danssång?
Voglio Vederti Danzare - Prozioso feat. Marvin

Kommentarer
Postat av: Stella

Inte bara jag som försöker förtränga allt som har med skolan att göra ser jag :)

Postat av: Josefin

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Wellcome to Rainbow - Basshunter

Ååh, emma! Du är vår regnbåge :D

2008-03-13 @ 20:52:46
URL: http://thenomad.blogg.se
Postat av: Robin

Hehe, tja, alltid ett sätt att det med ;)

2008-03-18 @ 01:26:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att du allt får uppdatera dig! :)

2008-03-18 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback