Sitter i plugget..

jag blir så trött!
betygen är satta, och ändå ska vår Fläsk-mentor ge oss en ny uppgift. SUCK!

Mjaaja.. Det är bara att tugga och svälja.
Fan.. jag känner mig lite låg idag..

Ska klippa mig på torsdag..
Min frisör har höjt klippriset till 450:-
Det låter mycket - men det får det vara värt. Vill vara extra fin nu innan studenten, Och jag råkar veta att det bara är min frisör My, som kan fixa det på ett gött sätt.

jejje..Stek i eftermiddag, kanske?
Gräva ner sig i eftermiddag,kanske?

- Inviga vår nya pool senare idag, kanske?

Have it! Own it! Love it!
//Emma



Kommentarer
Postat av: GAbbi

Ringa mig kanske?

2008-06-02 @ 15:42:29
Postat av: Julia Barte.

Jasså, pool? De lät inte helt fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback