Midsommarnattsdröm..

Ehm. Ja.. eller inte.
Men jag hade en trevlig kväll igår, tack vare mina underbara vänner ute i partylaudan!
Tackar så hjärtligt =D

Idag är det midsommarafton. Ska ner till Josse i Båstad. Det ska bli nice =)
Vädret kommer ju vara som vanligt.... Regn. Typsikt svenskt midsommarväder.
Eller rättare sagt; Typiskt svenskt Sommarväder.
Blää..

Äh.. Det får någens bli en sista minuten sen i slutet av sommaren. =)
Så man har 100% solgaranti, i alla fall.
Det är viktigt!

Ehm.. mja.. Imorgon är det den årliga förslövskarnevalen. Det är många olika bud om den. Men är det fint väder, så vill man nog dra och kolla på karnevalståget. Sen kan man ju stå och srkika halsen av sig framför MÅNS.

Mjaa.. Det löser sig noooog!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Hade ju hoppats på att vädret skulle tillåta att jag tog mig en liten pressare ute på balkongen. Men det är både för tidigt, och för kallt...dvs. Blåsten är för kall.
Ack ack ack!

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Óh yes! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback