Lillebror återfunnen.

Det var tydligen gott tryck nere på stranden igår.
Lillebroren hade tagit på sig att ta hand om sin polare, som fick något för mycket alkoholhaltiga drycker i sig.
Det är bra att man håller ihopa. Det ska man göra!

Nästa gång skulle jag dock tycka om, om Oscar kunde ringa hem och säga var han är!!

Sitter hemma hos Gabbi och Benni nu. Vi ska snart sticka till Hbg, knutan. Så vi kan hoppa på färjan till Helsingör.
Det ska bli trevligt. Jag är så jääääkla trött idag, bara. Men men.. kvicknar nog snart till =)
Det ska bli mys. Ligga och mysa i solen, är vad jag ska göra..
Tänk...om en vecka, så är det min tur!

Det var trevligt med lite studentfirande igår/inatt också.
Var iväg rätt länge, faktiskt.
Först utsläppet i båstad vid 14.00 - tiden.
Sedan första mottagningen hos Jonatan vid 16.30...
Sen hem till Mattsen vid 18.30
Sen begav jag och mamma oss ut till Östra Karup, för att fira Linus. Väl framm, precis utanför, så ser vi hur Linus bara drar iväg med Knubb. Hah.
Så det blev biljakt.
Vid Statoil i Båstad fick vi fatt på dem, och jag fick äntligen ge min studentpresent.! YES!
Sen bestämde jag mig för att hänga med pöjkarna ut på krogen.
Hängde nere på CC ett tag, sen stack jag och Lundblad upp till Madison.
Det var inte så gott tryck, när vi väl var där, dock ett tag senare så började öset =)
Hängde kvar på madison ända tills de stängde, då vid 02.00...
Måste också tillägga att Cedergren är ju fett skoj!! =D
Sen hade jag, Bobby och ett annat litet gäng "efterfest" på muren utanför det där stället där man alltid köper kebab efter madison...
jaa.. strunt samma.
Vi satt där på muren... Tiden gick sjukt snabbt.
Plötsligt var klockan 03.30. Lundblad var borta... Men fick tag i honom.
Fick åka med Cedergren och Lundblad hem. Gottans.
Väl hemma, så gick jag och la mig hyfsat direkt.
Somnade väll vid 04.00 tiden.
Sen vaknade jag vid 08.00 idag.
Och här sitter jag nu.

Inte konstigt att man är trött, egentligen...

Ser gårdagen som en liten uppvärmning inför vad som komma skall om exakt en vecka.
Det ska bli så härligt!!

Yes... Gårdagen var en riktigt bra dag! Det är bara att konstatera.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Men ha det gottans, så återkommer jag sen, efter Denmark visiten.

Kram.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback