Krångel..

De senaste dagarna har jag inte fått logga in på min blogg, utan att byta lösenord först.
Det är minsann en jobbig process, Men ändå gör jag det.
Mjaaaja..
Kommande veckan:
Måndag: Fetaste klassfesten EVER hos Rasmus. Karl spelar Live.. ska bli kul att få höra =)
Tisdag: Vi Estet- elever tar oss friheten att öppna "Playa del Rönneskolan", bara för att skapa lite god utanför skolan caféteria.
Onsdag:  Utklädning - Dvs. Terririsera alla elever, som INTE VILL GÅ I ETTAN ELLER TVÅAN NU! HAHA.. SUckers!!
På kvällen vankas det ölbrännboll.
Torsdag: Då tas det, det lilla lugna. Ska hjälpa till hemma, så inte mamma jobbar ihjäl sig. Det vill jag inte vara med om...
Fredag: Champagne- frukosten börjar vid 07.00. Jag, Lollan och Josse tar bussen vid 06.20. Håll igång hela dagen.
Yeaaaaah!
Sen är det PARTEEEEEY!
Fasen vad jag längtar..

Och guess what?
Nu är det bara 4 dagar kvar!

Sov så gott!
Kramar!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Playa del Rönneskolan? Nu fattar jag inte, ska ni ligga och sola där då eller? ;)

Postat av: Robin

Ha ha ha ;)



PUSS PUSS!!!

2008-06-09 @ 15:40:20
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag vill ha tillbaka min ansiktsfärg, och min väska som du lånade till balen. Bara så du vet :P

2008-06-10 @ 23:03:37
URL: http://thenomad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback