Som Whigfield skulle ha sagt...

Saturday night, I feel the air is getting high...
Det är en go kväll, ikväll.

Det är skönt, när man känner att man verkligen har avrit duktig och jobbat hela veckan lång.
ganska långtråkigt imellanåt.
idag var det as-mycket kunder i affären  Men det gör inegt. mer OB till mig =D

För övrigt,så bjuder jag här och nu in alla mina närmre vänner(ni bör ju veta vilka ni är) till en fest hemma hos mig.
Fredagen i vecka 31.
Kvällens TEMA: STEKARE!!! ( Och, nej Mattsen, du får itne vara hamburger-stekare. Dvs. att arbetsutstyrsel är förbjuden för din del).

Nåväl.-
Nu ska jag återgå till mina sysslor - which is NOTHING!

Over & Out.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Yes. jag och benni kommer. = )

Postat av: Cajsa

Hoppas att jag räknas till dina närmre vänner ;P

2008-07-20 @ 01:09:42
Postat av: Josefin

Jag vet inte om jag är så överförtjust i temat, men vafan. :P

2008-07-20 @ 05:28:08
URL: http://thenomad.blogg.se/
Postat av: Robin

Ehm, jaha, stekare...typ shorts och en löst hängande shorta med märkesbrillor som toppen på moset? :P

2008-07-20 @ 12:55:30
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback