Har kommit underfund med en sak.

jag är ju urdålig på det där med att dela in mina inlägg i kategorier.
Usch, då!
Ajja.

Kanske kommer att bli en ändring på det, snart. Men jag kan inte lova något.

Sitter just nu och diggar lite till en skön electro mix av Faithless - Insomnia.
Skön låt, alltså.

Helgen har varit hur go som helst. =) Riktigt härligt, alltså!
Så det ska vara, när man har ledig tid!

Från och med onsdag kväll är jag ledig, typ en vecka.
Sen är det back to work igen.
1½ vecka, till, typ, sen så är jag ledig ett par veckor efter det.

Sen på det nya jobbet - Svenska Klasskort.
hehe.
Det blir nice =)

Ny ska jag fortsätta att dyrka musik.
SHIIT Vad Axwell äger!!!
Ruskigt bra, är han!

Over & Out.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback