Söndag.

Söndag är lika med söndagsångest.
Skola imorgon.
4 veckor kvar till sportlovet.

äsch palla.

Tänkte summera ihop min helg lite snabbt och lätt..

Fredag: Tjejmiddag hos Emelie. Jättemys. >Efter den stack vi alla ut till stan för att festa vidare. Jag stack till Bahnhof med Zsuzsanna.
Mitt i allt ihopa ringer en kille från min mammas mobil, och säger att han har hittat hennes mobil vid hamntorget i Helsingborg. Shit, tänkte jag direkt, och blev rädd att någonting hade hänt min kära mor.-
Men ajg agerade snabbt, jag ringde upp josse, för at ta reda på Marias nummer. (jag visste ju att mamma och Maria var ute tillsammans i fredags). Min tanke var att jag kanske kunde få tag på Maria, och berätta för mamma att hennes mobil är tappad, men upphittad.
Till min förskräckelse, så svarade inte Maria i sin telefon. Inte på hela kvällen, resp. natten.
Så jag blev ju klart nojig. Viste inte hur jag skulle göra. Efter många om och med, så tänkte jag att. Äsch, nu när jag ändå är ute, så vet jag att jag inte kan göra någonting åt det. "So let's have some fun".

Lördag: Vaknade upp hemma i min sköna säng. Det första jag gjorde, var att gå upp till mamma, för att kolla så att hon verkligen mådde bra och sådär.
När jag tittade på hennes nattduksbord, så låg hennes mobil där.
Självklart ville jag höra mammas verision på hu allting  hade gått till...
Jag fick veta senare att det var en nattvakt, som hade hittat mammas mobil, och mamma hade fått långa en telefon för att ringa upp den. En ordningsvakt på knutpunkten svarade. Så mamma blev överlycklig och hämtade sin mobil.
PhUU!

Jag och Jonatan och mattsen kollade I'm Legend. Jättebra film! Verkligen!
Men jag blev rätt paff av slutet.

Söndag: Sitter just nu och spelar Bubble Struggle: Rebubbled.
Skitsvårt. Är på lvl. 58 nu. har fastnat där.. Himla spel!!!

Ska jobba med mitt projekt idag också, hade jag tänkt.
Men jag tänkte vänta lite till.

Har ni haft en bra helg??

Puss
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback