Freitag

Jahopp... Sitter man här och har samhälle...
Jag har allt mitt arbete hemma, så det finns inte mycket man kan göra åt det... så jag sitter här och skriver ett litet inlägg istället.

Igår var det Hårmode- show. Det var trevligt och helt klart minnesvärt! =)

Ikväll är det Revy, som förhoppningsvis också blir lika minnesvärd, om inte mer.  Mysigt att det äntligen snart är helg...
slutar dock inte än på ett par timmar; 15.35. -  Men det kommer att gå fort, förhoppningsvis-

Efter skolan drar jag ut en snabbis till stan, för att köpa presenter till födelsedagsbarnen.
Tänker dock inte avslöja vad här, utifall att  ; P

Hoppas att Ni får en lika spektakulär fredag, som jag..


Med STOR förhoppning om att min huvudvärk snart ger sig.

//Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback