Sorry

Sorry att jag inte har skrivit på hela helgen.. Inte meningen. Men jag har varit så upptagen med att ha det mysigt =)

Idag är det Måndag - brukar sitta på bildinstitutionen vid det här laget, men inte idag.
Idag har vi Studiedag!
Oh yeah.

På Onsdag är det Utbildningsmässa på skolan. Det känns bra, kanske jag kan få någon liten större aning om vad jag vill bli i framtiden!

Idag vill jag sola, hade varit SJUKT härligt!
Sen vill jag hitta en ny väska - Har inte köpt ny på TRE ÅR!
Det känns förargligt!
Får se om jag lyckas fynda någon. =)

Det är knappt 4 veckor kvar nu tills jag ska gadda mig.  Det är jättespännande, och jag längtar väldigt mycket, faktiskt =)

Nä, nu ska jag fixa lite! =)

Ha det hyvens!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback