Jag och min vän

Snart är det helg, som tur är.

Imorgon ska jag mysa med Filippa, hade jag tänkt!
Så prepare for that, min sötnos! =)

På lördag ska jag ha tösa-kväll hemma hos mig. Det ser jag verkligen fram emot.
Och brudar - Det blir både : "Emmas kladdmuffins" OCH "Emmas smörpopcorn" =D *yeaah*
Jag vet inte hur Ni känner, men Jag längtar skarpt =)

Ikväll ska jag och Gabbi kämpa vidare med projekt "Välmående 2008"
Härligt! =)

Sen ska det bara genomlidas nästa vecka också, sen bär det av till Sportlov - Ljuuuvliga sportlov!
Åh, som man kan längta! =)

Just nu har jag inte väldigt mycket att göra. Sitter mest och suckar över mina sjuka humörsvängningar -Förbannade PMS!!!

Ena stunden ÄLskar man sig själv, andra stunden så.... äh, va tusan. Ni vet vad jag menar, eller hur?!


Nu ska jag dricka lite mer Detox!

Puss och hejs!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback