Förkyld

jaha.. Så har man äntligen lov, så går man och blir förkyld. Jag har duktigt ont i halsen idag - Men snälla Markus gav mig sovmorgon tills omkring 11.00.

Bussen går 11.24, så jag hoppas inte att det ställer till med någonting. =/
så kan det vara.

Ska in i affären och köpa halstabletter och någonting att äta till lunch. antar att det är bäst att käka innan jag dyker upp, så jag kan börja jobba direkt! =J
Jepp jepp.

Bestämda lov- aktiviteter:  Har inga sådär på rak arm, faktiskt... Det blir antagligen till att gå ut på fredag, beroende på hur kry jag är.

Visserligen så går väll loven ut på att man ska ta igen sig, så man orkar med skolan sen. Men ja... ändå vill man hinna med så mycket som möjligt.

Kommer ligga lågt med träningen - Det finns inte en chans att jag kommer kunna det den här veckan.

nä.. nu ska jag in i affären, tänkte jag.

Ha det bra!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Mary

Hejohå! Varför ska du ut på fredag? Lördag är det ju som gäller, ska ju fira mig, cajsa och robin! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback