Dienstag

Jaha.  Idag sitter jag på bildinstitutionen igen...
Det börjar bli aningen uttjatat, MEN MEN!

Den här veckan är rätt lugn ändå.

Idag har jag endast EN lektion, så som alla andra tisdagar
Imorgon är det utbildningsmässa.
I övermorgon har jag en kort dag igen, slutar runt 12 -tiden.
På fredag går jag dock länge, men strunt samma. Det är ändå helg sedan =)

Längtar efter sportlovet.
Jonatan ska dock åka bort =(
Men Lollo får ta hand om mig =P
"Vi kan käka pizza och kolla film och festa och halleda' "


Nää, nu ska jag fylla i blankett - Puss och kraaaaam.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag då.! =(

2008-02-05 @ 13:32:32
Postat av: Sweet sixteen

du får gärna komma och döda mig så jag slipper lida, emma seriöst jag dör. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback