Alla hjärtans dag.

Tycker egentligen att det är aningen överskattat, men visst, det är ju ändå lite gulligt.

Igår var jag på studentvaka i båstad - riktigt skoj =)
Nu känner man verkligen att det går framåt!
Längtar som in i tills Studentens lyckliga dagar.

Längtar även till sportlovet, men det kommer jag ju ha snart. Bara imorgon också, sen så kan man slappna av =)
Ska verkligen njuta av mitt lov! =) *Ahh*

Min älskade Jonatan kommer hit snart =)
Han ska äta middag här med oss. Blir lite extra gott idag, minsann.
Sen ska vi nog bara ha det allmänt mys, min älskling och jag! =)

Det är mindre än 3 veckor kvar tills jag ska tatuera mig. Är så SJUKT sugen på det nu. Mer än aldrig förr!
Det ska bli en underbar erfarenhet, som jag alltid kommer bära med mig. Underbart!!!

Ha en mysig alla hjärtans dag!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback