Sjuk

Ajjans.
Har blivit värre. Inte bra inte bra - Inte bra ALLS!

har kollat på två filmer hitintills idag. Vad mer kan man göra när man inte känner sig så pigg(?)
Mer än att blogga då, då...

har kollar Just my Luck, med Lindsay Lohan i huvudrollen.
Har även kollat Beverly Hills Cop. Så jäkla bra =D
Nu så är det snart dags för Simpsons - The Movie.

Mamma är inne i affären och köper chokladpudding.
Det är bra. Det lenar fint i halsen :)

Annars händer det inte så mycket i veckan.

På lördag är det tänkt att vi ska hålla lite avskedsfest till Steven, som lämnar oss för att studera i Linköping.
Han ska bo där permanent ett tag, så det gäller att man tar ett ordentligt farväl.
Usch. Känns lite kluvet.
Snart börjar allvaret på riktigt, känns det som.
Det är sista veckan för mig på Heberleins nu.
Sen ska jag jobba på Svenska Klasskort, fram tills Oktober, Novemeber, någongång.
Sen får vi se...

Nä. Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan igen.

Ha det så gott.
Checking out.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jungle

Va? När hade Steven tänkt säga det till mig? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback